Geachte Aldi Heijn,

De laatste maanden zijn mij een aantal zaken opgevallen bij de AH, wat mij nu toch van het hart moet.
Ten eerste de bezorgservice albert.nl. Over het algemeen ben ik hier heel tevreden over, maar het is niet zo handig als ik voor een week melk bestel, die slechts 2 dagen houdbaar is, dit voorval geldt niet alleen voor de melk, maar ook voor fruit en andere bederfelijke producten.

De AH waar ik altijd boodschappen doe, aan de Kapittelweg te Hilversum, holt achteruit in kwaliteit. De bananen en de sinaasappels zijn vaak al beschimmeld terwijl ze in de winkel liggen. Aangezien in de AH altijd hoog in het vaandel had staan qua kwaliteit, lette ik niet op evt. schimmels. Jammer genoeg moet ik dit wel doen, hetgeen bij andere, vaak goedkopere, supermarkten niet nodig is.

Waar ik me het meest aan stoor zijn de onuitgepakte artikelen. Een concern als de Aldi is duidelijk: we pakken niets uit dus alles is goedkoper. Dit lijkt voor ‘mijn’ AH helaas ook te gelden. Zo stond er vrijdag een hoog rek met ovenbladen waar stokbrood op lag, in de winkel. De paden zijn al te smal voor woorden, laat staan als er zo’n enorme kar tussen staat. Ook bij de wijn, koffie en thee en diepvries(!!!)afdelingen geldt steeds vaker het principe van graai maar zelf. Hierdoor heb ik geregeld het idee dat ik bij de Aldi ben en niet bij de AH.

Dan nog een laatste opmerking: het personeel. Een vrouw die een stokbrood wilde hebben, werd afgeblaft dat ze die zelf maar (onder)uit de kar moest halen. Aangezien het een mindervalide vrouw betrof, heb ik dat stokbrood maar aangegeven. Maar ik verwacht van winkelpersoneel toch een andere instelling. Dan de cassieres, die, ieder achter hun eigen kassa, uitgebreid aan het roddelen zijn over hun vrienden of zelfs over klanten. Aangezien er mensen in de rij staan, gaat dit op vrij harde toon.

Erg jammer dat de kwaliteit, sinds de prijzenoorlog, achteruit lijkt te hollen. Ik kwam altijd graag bij de AH, maar nu wijk ik uit naar andere supermarkten.

Met vriendelijke groet,

Kimske

5 thoughts on “Aldi heijn?!

  1. Ronduit schandálig is het! En dan ook nog de volle mep betalen zeker? Echt niet. Ik ging er niet meer naartoe als ik jou was

  2. Nou id, ik zou het even doormailen naar Zaandam. Weet je waar ik mij aan erger bij AH, en trouwens bij meer supermarkten, dat de cassieres met hun mond open kauwgom kauwen. Volgens mij mag je helemaal niet eten achter de kassa mar dit is helemaal onsmakelijk, bah !

    Fijne avond, Elise

  3. Lekker is dat, denk je verse melk in huis te hebben gehaald…
    Tenzij het er bij vermeld wordt. En je er korting op krijgt. Dan is het allemaal minder erg, toch?

  4. Ik mailde het idd door naar Zaandam ja. Moet zeggen “herkenning alom”. Ik heb vorige week al eens heel bits gevraagd of de Aldi wellicht drie straten was verhuisd en dit pand was beland, my god hoe lang kun je staan wachten in de rij voor de kassa?! En dan die kassa meisjes… me nog niet aankijken of een goeiedag wensen als ik mijn dure shit wil afrekenen, daar kan ik dus niet tegen. Een beetje beleefdheid zou wel netjes zijn ja!

  5. @Aapie: doe ik ook niet meer, althans, zo min mogelijk, want hij zit wel heel lekker om de hoek…
    @Elise en Joeltje: dit is uiteraard een kopie van de mail die naar Zaandam is gegaan…
    @Kwan: ja, maar dan nog wil je de keuze hebben toch…?

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*
*
Website