Nou Kimske heeft het wel zó gehad met die prutbezorger, dat er vandaag een klein mailtje gestuurd is:

Geachte,
Sinds een paar weken hebben we een nieuwe(?) bezorger, waar ik niet over te spreken ben.
De eerste klacht dateert van 27-8-08:
Er was blijkbaar een pakje en er werd gebeld. Daar ik ziek in bed lag, bleef ik liggen. Echter de bezorger bleef bellen, in totaal zo’n 8(!!!) keer en steeds langer. Mijn hond raakte volledig in paniek, ik besloot open te doen. Ik kreeg van meneer de bezorger te horen dat hij wel erg lang moest wachten, hij zag dat ik thuis was want er stond een raampje open. Toen ik hem duidelijk maakte dat ik behoorlijk ziek was, draaide hij zich om en vertrok weer. Dit vind ik geen stijl.
Een week daarna moest hij weer iets bezorgen en klaagde steen en been over het pakket dat zo zwaar was. Hij vroeg wat er in zat. Ik antwoordde dat er kattenvoer inzat, waarna hij mij verzocht dit voortaan gewoon in de winkel te halen, dit zou hem zijn rug kosten.
Vandaag was hij weer aan het bezorgen. Ik was op mijn werk (Nee dit klopt niet nee. Maar kan toch moeilijk 2x ziek achter elkaar neerzetten? Bovendien deed ik niet open. De beste man weet niet beter dan dat ik op mijn werk was.) maar mijn buurvrouw wist mij te vertellen dat hij weer zeer veel en lang aanbelde. Waardoor weer mijn hond gek werd. Ik weet dat dit dezelfde bezorger was omdat mijn buurvrouw (die ook klachten heeft) hem herkende.
Toen ik mijn brievenbus opende zat deze helemaal vol met een plastic zak. Dit was blijkbaar het pakketje. Hij heeft enorm moeten proppen want de zak (afkomstig van Hennez en Maurits) was behoorlijk groot. Er kon dus geen post meer in de brievenbus, de zak was gescheurd en wat ik het ergste vond: de retourbon die ín zak zat, was gescheurd. Ik kan mijn kleding (die wonder boven wonder niet gescheurd was), niet meer fatsoenlijk terugsturen aangezien dat formulier niet meer goed leesbaar is. Ik heb foto’s gemaakt van het geheel.

U begrijpt dat ik zeer kwaad ben en dat ik, indien het mij niet lukt om de kledij te retourneren, de kosten op TNT verhaal.
Kunt u misschien ook doorgeven dat 1 à 2 keer bellen genoeg is? En dat klagen niet echt klantvriendelijk is?

De pakketcode van dit laatst ontvangen pakket is: 3SH*************

Met vriendelijke groet,

Kimske

Omvang pakket:

De brief:

6 thoughts on “Geachte TNT

  1. Wedje maken ?

    Je krijgt een keurige brief maar daarmee is de kous af. Het interesseerd ze geen lor. Maar jij bent het kwijt, dat is veel belangrijker.

    Fijne dag en idd, het is geen stijl.

    Elise

  2. OMG. Dat pakket is echt HUGE. Toch knap dat ie dat door de brievenbus heeft weten te proppen zeg, wat een idioot!

  3. jeetje wat een idioot!!! Hoop dat ze er serieus op ingaan, want zie reactie van Elise: voor jou is dit iets groots, maar voor hen ben je een van de velen. Heb ik ook helaas vaak genoeg moeten meemaken!

    Ben benieuwd hoe ze reageren op je brief.

    xxx Angela

  4. Ben benieuwd wat je er op terugkrijgt. Ik word meestal pissig van pakketbezorgers juist omdat ze _niet_ aanbellen. Soms gaan ze er standaard maar van uit dat je er toch niet bent. En dan ben je dus een keer thuis, je verwacht een pakketje dus alert op de bel en dan tref je alleen het briefje aan dat ze geweest zijn. Daar kan ik niet tegen.
    Zaten de kleren nu goed of niet?

  5. Niet normaal, en dan te bedenken dat ze dat helemaal niet mogen, dat proppen!! ze mogen zelfs niet vouwen. schandalig!!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*
*
Website